2011-05-31

Mano 2 mėn. Goa

Kai motociklas tampa tiesiog įprasta susisiekimo priemone, kai ryte nubudus net nedvejoji, kad už lango giedra, kai vakarop visur pasklinda salsvas kvapas – deginamų po dienos atlikusių šiukšlių bei hindu dievams uždegamų smilkalų mišinys, kai jūra visai čia pat ir palmės nebeatrodo egzotiškos, kai tiesiog drybsodamas ant smėlio gali išvysti bangose nardančius delfinus, kai žuvis ir jūros gėrybės tampa vos ne kasdieniu maistu, kai šaltas vanduo duše pasidaro norma ir kartu žinojimas, kad popietę galima nusiprausti šiltai, mat vandens rezervuaruose ant pastatų stogų saulė jį įšildo, kai saulėlydį įpranti sutikti su puodeliu prieskonių arbatos su pienu – masala čai, kai batai bei rūbai įgauna lengvai raudonai rusvą atspalvį, kurį sunku ir beišskalbti, tiesiog žemė čia tokia raudona, kai šviežių vaisių sultys kasdienybė, kai ventiliatoriaus dūzgimas kambaryje visai nebetrukdo miegoti, kai kaimo žmonės su tavim ima sveikintis, o karvės gatvėje ar pliaže kaskart nebeverčia suskubti išsitraukti fotoaparato, kai gulinėjant pliaže ant tavo rankšluosčio krašto nutūpusi mama su savo trim rudakėm juodaplaukėm dukrelėm nustebina, bet nebešokiruoja ir kai kiekvieną vakarą žvakių šviesos nušviestame bare gurkšnoji kokteilį, kad numalšintum troškulį, atgaivintum save ir tiesiog todėl, kad kodėl gi ne.  

1 comment:

  1. Mes su vyru susituokę jau 6 metus. Mes buvome laimingi susituokę su sūnumi. Prieš 3 mėnesius aš pradėjau pastebėti keistą jo elgesį ir po kelių savaičių sužinojau, kad mano vyras ką nors mato ir jis nebesirūpina nei manimi, nei vaikais, kartais išeina ir net neateis dienomis namo. Aš padariau viską, ką galėjau, kad ištaisyčiau šią problemą, bet viskas nesėkmingai. Naršiau internete, kai aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras AJAYI gali padėti išspręsti mano santuokines problemas. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis padarė man burtą. Po dviejų dienų mano vyras atėjo pas mane ir atsiprašė už padarytas skriaudas ir pažadėjo daugiau niekada to nedaryti, o mano šeima vėl gyvena kartu laimingai. Ačiū dr. AJAYI. Jei jums reikalingas burtų ratukas, galintis ištarti tikrai veiksmingą burtą, siūlau susisiekti su juo. Jis jūsų nenuvils.


    „Whatsapp“ +2347084887094
    Paštas: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete